Hoppträning Eddie

Tränade som sagt för Ann Liwing i söndags och likadant i tisdags, gjorde samma övningar på båda träningarna, dom var sjukt nyttiga för min fux, han hoppade superfint båda dagarna, lite slarvig när det är lägre men vårat mål är väl inte att stanna kvar där. Drygt va? ;) 
 

Men började med att hoppa en serie med tre något upphöjda bommar och sedan ett kryss, sjukt nyttigt, gjorde detta några gånger, slutade med en parallell oxer som han hoppade grymt på, höll på att flyga av en gång... GRYM ponny säger jag bara!! :) Sjukt glad över att vi köpt honom!!
 
Därefter hoppade vi en bana, fick en grym känsla och några språng låg på ca 130+?? Helt sjukt vad jag litar på den ponnyn, kände inget tvek någon gång... Nä nu ska jag inte tja om hur fantastisk han är, även om han är det ;), är iaf sjukt nöjd! 
 
Alltså såg båda träningarna likadana ut, hoppade lite lägre på tisdagen, men det är bara bra. Känns grymt inför helgen så jag startar LB-LA både lördag och söndag, ska bara försöka rida säkra rundor, helst någon härlig nolla också ;)
 
//Bloman
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0