Hej ;D

Nu kommer lite uppdatering ;)

Igår tränade jag för Micke med Crusse, vi red på utebanan :D Gick superduper bra :D Jag ramlade av en gång :$ Men det var bara mitt fel, för jag glömde innertygeln, och som jag har berättat (?) tycker han att men överger honom om man släpper, och då vågar han inte hoppa... Sen eftersom jag 'tappade' innertygeln så hann han inte se hindret :/ Men han var superduktig hela träningen :D Vi hoppade som en grundomgång, och en omhoppning :D Jag har juh aldrig hoppar vatten med honom, men han tittade inte alls, eller så vågade han inte x'd
(Jag morrade på honom (a) och han e ganska känslig för det xD )


Idag red jag ut på Sweepi och hon var SUUUPER fin :D Älskar henne (y) hon är lite busig oxå, jag red lite i skogen, och det är juh lite vattenpölar överallt. Då plötsligt tvärnitade hon hon och började kraffsa, vem vill inte rulla i en vattenpöl ? xD Men jag hoppade några små stockar, och hon var lydig. Hon gick faktist i form, utan martingal, och med hackamore :D dutti ponni :'D

Skrittade, travade och galopperade Crusse i typ 10 min xD Eftersom kiropraktorn sa att jag gärna kunde rida barbacka och mest skritt och galopp så gjorde jag så, galopperade typ ett varv på ridbanan, så han vart inte trött direkt, och han var oxå jätte fin ;D Gick i form HELA tiden :D

Just nu sitter jag och gör engelska och franska läxan x(



PussssN på alla ;D


Bara för Sweeper e som hon är xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0