Hej :D

Nu, äntligen efter drygt 2 veckor börjar min uppdatering ! Jag har varit lite lat, men det ska inte hända igen ;) Jag kan bara säga att jag haft några super veckor !! Båda hästarna har varit superfina :D Jag har varit sjuk, men är bra nu igen :)
Var hos Ann denna vecka, det var SKIIIIT kulit :D :D Var där med bästaste Didi, och Pillur ;)

Jag sa juh att jag vart sjuk, och det var faktist mina föräldrars fel....
Så här var det, vi skulle lasta in hö, typ 1.5 ton ! Jag mådde inte så jätte bra på morgonen, men tänkte att det skulle gå över. Sen när vi lastat in en last, så sa jag till mina päron att jag inte mådde så bra...
Dom: ''Klart man inte mår bra när man ska lasta in 1.5 ton hö !''
Jag: ''Jag har huvudvärk !''
Dom: ''Ta en alvedon.''
Jag gick in och tog en alvedon, mådde inte så jätte mycket bättre, men fortsatte iaf.. Sen på kvällen åkte vi till Lotta och Ruben, för att äta Påskmiddag, och ha en spelkväll, men jag typ dog ! Jag satt och skaka i soffan, med 20 filtar omkring mig, och mamma och pappa sa att jag skulle rycka upp mig, vilket jag försökte (Med misslyckat resultat) men vi åt iaf mat (jätte gott xD) och när vi kom hem så hade jag 39,1 graders feber... Sen bar det av till Ann på måndagen, och jag tappade rösten helt på tisdagen xD Men nu mår jag hyffsat ;) Träningarna har gått jätte bra !!! Jag red Sweeper och Didi red Crusse ! :D Det har varit väldigt lärorikt för både mig och Didi, och hästarna, speciellt Swääpi :D :D

Me like the film ;) den e så skön xD
 

Två STRUTSAR (som didi döpte oss till xD) på lägret:

Pillur 

Didi


Kommentarer
didi :)

hahaha lägret var skitakul :D

2010-04-10 @ 22:42:46
strutsen!

haha, du lät as roligt när du inte kunde prata (a)

roliiiig vecka vare ! :D <333

2010-04-12 @ 20:54:13
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0