Hejhej :)

Hej :D

Uppdatering från helgen:

Lördag:
Hoppade LB LB på båda ponnysarna (:

Sweeper var skiiit fin i första LB, jag är jätte nöjd med henne :D Red som vanligt på hackamore, men vad tror ni hände ? ;O det typ vände sig, på nästnäst sista hindret ;O fast som tur vah så var dom sista två i vänster sväng xD men jag rev tyvärr det sista hindret :/ Men det var antagligen pga hacket...

I andra LB, vill jag helst inte prata om, men iaf... Jag fick 20 fel, 5 rivnigar (a) Så jag är nöjd..

Med Crusse i första LB så fick jag ett stopp i kombinationen... Men resten var nolla :D Han var lite dum, men han hoppade juh sen x)

I andra LB kom jag 3:a :D :D Min första nolla och med placering :D Jag var arg redan från början, och jag svängde ganska snävt ;P Han var suuuuper fin :'D

Söndag:

Var funktionär på storhästtävling :D
Var roligt, träffade snälla människor, och bästa SISS :D :D


Måndag:

Jag och mamma red ut :D Sen fick jag damp på Sweeper, och då skrittade mamma och jag ut på Sweeper och Gâta xD


Tisdag:

Tränade för Micke med Sweeper, gick braaa :D var väldigt bra att jag fick träna på hacket, så hon vänjer sig lite med det.. Men hoppade trekombination :D och hon klarade det superbra :D


Idag:

Cantrade Crusse på banvallen, och han var duttig polle :d Hoppade lite småhinder oxå :D :D






Bilder:


Crusse


Sweepie


Sweepie


Sweepie med hacket vänt xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0