Shoobreee ;D

Nu kommer lite uppdatering :D

I torsdags så tränade jag Sweeper för Micke. Jag är sååå nöjd med henne :D Hon gick jätte jätte jätte bra :D Jag hoppade en bana på 110 (LA)  Något hinder var säkert högre. Hon rev inte ett enda hinder på hela träningen ;D Hon trivs på hackamoret, och jag provade utan martingal, vilket hon funkade super utan :D

Igår så longerade vi Crusse, och han var jätte duktig :D Tittade på Världscupfinalen igår, tycker det var synd att Sapphire vart diskad :/ Fast det är bättre för RGB :D nu ligger han 5:a ist för 6:a :D

Idag har bara varit en städdag i stallet, vilket var jätte tråkigt xD Vet inte hur jag ska rida hästarna idag, men jag blåser nästan iväg när jag går ut ur huset xD

En film jag hittade (Varning för djurälskare som är väldigt känsliga ;O)




Jag vill säga ett STORT grattis till Rebecka som har Kilda och Misty, hon kom nämligen 1:a och 2:a i Lc, Lb med Kilda :D




PusssN :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0