Shooo där hemma :D

Hej :D Dålig uppdatering, men nu är vi igång igen :D


Red lilla Sweeper på lördagen, hon var superfin :D :D :D

I Söndags var det städdag i Edsbro xD Men jag träffade Hannah, Elin, Elins lillasyster och massa roligt folk :P

I Måndags så red jag ut på båda :D Sweeper var som vanligt superfin, forfarande lite springig... Men det blir bättre :D Men det roligaste var att hon höll på att dö när en hund nös. Det var hundkurs nere vid Jägarhyddan, och det var massor med hundar, sen när den hunden nös så stack Sweeper xDD Crusse var oxå fin, cantrade honom i kort kort kort galopp :D Vilket han vart super svettig av ! ;)


Igår så tränade jag båda ponnysarna för Micke uppe i Edsbro. Gick super bra med båda, måste bara våga rida mera framåt, och inte backa så mycket xP Men ponnysarna ställde upp, men sweeper var lite småtramsig :/ Men jag är nöjd ;P


PussssN på alla <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0