Tävling ;)

Hej :D

Förlåt att jag inte uppdaterade i söndags och igår :( Men idag kommer jag uppdatera 2-3 ggr ! Det gillas ?

I söndags så tävlade jag i Väsby. Det var en lokal hoppning, LC & LB. Sweeper var SUUUUPER fin :'D
I LC så fick jag ett pet, men jag kom för nära på 6:an ! Ni ser det på filmen ;) Men annars var hon superduper fin :D Hon var jätte svängig på framhoppningen, och framridningen. Så jag tänkte att det aldrig skulle gå ;O Men min lilla gulleprump var duktig ;D Jag har juh oxå börjat hoppa henne på hackamore, och hon hoppar mycket bättre på det :'D
I LB fick jag ett pet i omhoppningen, men hon var om möjligt ännu finare i denna klass :D Även fast det inte syns i filmen, så var hon väldigt stark, hon var som en hindersökande missil xD Men hon hoppade av typ 20 meter ifrån hindrerna ! Jag hade väldigt mycket tur i både grundomgången och omhoppningen... Men tur ska man ha ;D

Igår så var vi hos kiropraktorn med Crusse. Det var inga större problem, han var lite stel i bogarna, och lite i bäckbenen. Men jag ska rida honom i mycket skritt och galopp, och gärna barbacka ;D Så nu är han bra igen, eller han var väldigt bra innan x'D

Men mer kommer ikväll, och jag ska försöka hinna ;) Jag ska träna 17:30 uppe på Mon (Edsbro)

PusssssN på alla <3


Filmerna:

LC






LB





Jag vet att filmerna är lite stora x(


Kommentarer
pillan

ser jätte fint ut :D <3333

2010-04-13 @ 17:19:52
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/
Susanne

Här är det bara tråkigt, saknar er alla... vill hellre vara hemma med er !

Lova pussa Gâta minst fyra gånger om dagen !

2010-04-13 @ 18:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0