RIDA :D

Hej :)

Vart inget inlägg igår, men nu kommer det :D Båda hästarna var fiina :D lite pigga, men hellre det än tröga x) Tanken var att jag och mamma skulle rida Ogge och Gâta, men det var hästhoppning som vi tittade på ist (yy) Sen skulle vi tömköra Gâta, men hon ville inte lyssna alls...

Idag har jag ridit alla tre. Crusse var så himla fin, gick typ och arbetade hela tiden, och lyssnade på vad jag än gjorde !! :D Han går väldigt bra på Gummistångpelhammet x''D Förstod ni ? (:
Sweeper var oxå fin, lyssnade på typ allt, och arbetade under sig ordentligt, även i KORT galopp :D

Ogge den lilla sötnöten var super pigg -.-' Men så är det, han gick iaf fint i trav och galopp.

Nu ska jag sova, för jag ska gå upp kl 5 imorrnbitti...

Pussss Pussss <3


Kommentarer
Anonym

vad hände rmed bloggen, du uppdaterar aldrig längre? :(

2010-08-25 @ 23:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0