Tävling ;)

Hej :)

Ja, som sagt så tävlade jag i helgen ! Ponnin var SUPER fin :D men jag satsade liite för mycket. Men så är det ibland ;) Jag hade nolla i lb, sen smet han på sista i omh :P Sen i La så smet han på sexan, men det var mitt fel igen. Jag red inte ut ordentligt, så kom helt rakt det hindret... Men han var iaf duktig !
Sen i la på lördagen, så smet han förbi i omh, men nolla i grunden iaf :D
Samma i la på söndagen (a) Men jag ska inte satsa så mycket i omh ännu :P hade snabbast tid i grunden i typ alla klasser x)

Igår så red jag mina sötnosar <3
Sweeper var duktig, likså Crusse :''D


Idag:

* Mocka
* Rida Crusse, Ogge, Sweeper och kanske Gâta
* Fixa tvätten      /
* Ta ut tidningarna hos valparna      X

X = Gjort
/ = E på väg (a)





Alla älskar låten x)

PUSSSSSS <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0