Träning =)

hej :)

Nu kommer lite från träningen i Tisdags:


Ogge var fin, lite het, men han hoppade bra. Hoppade en bana på 90-100 cm. På slutet var det två hinder med bommar innan, vilket Ogge tyckte var helt onödigt -.-' Så han klev på dom ist för att kliva över dom, men fick till det efter en liten stund, och då var jag färdig :) Sen när jag skulle hoppa av så började han gnägga x)
Jag: "Mamma, lyssna han gnäggar igen !"
Ann: "Nejj, gör han ? Gud vad gulligt, ge honom godis, det är ju skit gulligt !" x)
Sen tittade vi en liten stund, och åkte sedan hem :) 
Film kommer ;)

Igår så kom Claire, och vi red ut i regnet på Crusse och Sweeper. Båda var fina, men det var juh inge skönt att rida i regn -.-' men så är det ibland.
Sen på kvällen kom Lotta och åt middag med oss, och sen följde hon med upp till Edsbro för att titta när jag red Ogge. Provade att hoppa på honom med vanligt bett, vilket funkade SUPER ;D så ska därför pröva att tävla på det i helgen :) Lotta hjälpte även mig på slutet när jag travade av honom, och han blev jätte lugn och fin !
Film kommer ;)

Juste, kl 16:20 var vi hos "Hästkiropraktorn" med Sweeper, hon hade blivit mycket bättre, så vi får se hur hon är idag :)

Dagens planer:

* Smörja alla saker till tävlingen
* Packa
* Skritta ut på Sweeper och Ogge
* Bada Ogge
* Träna Crusse för Micke ikväll

Så mycket mer tror jag det inte är, men nu ska jag gå ut och börja :D

Pusss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0