WOOOAAAAAII xD

hej :)

Nu har jag ridigt min ponnisar !

Crusse ville inte bli fångad, så jag fick jaga honom igen -.-' lyckades nästan fånga honom TVÅ gånger med godis, men icke... men jag har kommit på att jag kan ställa mig i mitten, så springer han runt mig på en volt.. Och man ser när han börjar bli trött, och då 'proar' jag honom, och man kan fånga honom x'') Men han var väldigt pigg idag, men ändå lydig :) red vargvägen idag igen, och hoppade små hinder i skogen.


Bild på Cruuusse ;) ni gillar att den är åt fel håll !

Ogge ville inte heller bli fångad, men honom kan man iaf lura med godis ;)
Han var S U P E R pigg... men han är väl som mig, hyper hela tiden (a) Förstod att han skulle var pigg, så red på det skarpa bettet. Red Vargvägen.


Oggiepogie <3

Sweeper var lite kaxig idag xD När jag galopperade så la jag till skänkeln, och hon kickade (igen xD) Sen brukar hon aldrig se 'glad' ut när man galopperar, utan hon lyssnar alltid med ena örat bakåt mot mig. Men när hon kickat spettsade hon öronen, typ som att hon var jätte nöjd med sig själv x''D



Farlig O':



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0