Hej :)

Har varit borta hela helgen, och kom hem sent lördags, glömde igår (a) Men ska iaf skriva lite om helgen :P

Som sagt var jag borta i helgen, men först så red jag hästarna på morgonen. Red Ogge och Sweeper, båda gick super :D


Sen när jag ridigt hästarna, så gick jag in och duschade, fixade mig och åkte till staan. Jag åkte till Didi, och vi shoppade till typ 6, sen gick vi och fika på Waynes Coffee :D Jag köpte en tunika/klänning. Bild på den kommer NU 8''D


Sen åkte vi hem till henne, och käka pizza + tittade på en dålig film.. Sebbe hette den, och den var skit konstig, någon kille som råkade göra en bomb typ x) hahah, men sen gick vi och sussa :D

Vi gick upp 07:30 ;O men det var för att Lia skulle till sjukhuset och röntga sin arm... Så vi satt i bilen ett tag, men sen kom Lia och körde ut oss till stallet där Didis nya häst, Swingen står :D När vi var där så red Didi honom lite lätt.
Han är jätte fin :D Han är vit precis som Ogge, men Ogge har lite gråa ben, och grå mule, medans Swingen är typ helt vit, och har en rosa mule x'')
 

När jag kom hem så skrittade jag ut barbacka på Ogge :D

Sen igår så kom Claire hit i regnet. Vi red alla fyra. Först så red vi Crusse och Gâta runt sjön. Det regnade jätte mycket, men vi märkte inget x) båda hästarna gick super !
Sen red vi Ogge och Sweeper runt vargvägen, och båda var väldigt pigga men det klarar vi av ;)


Sweeper is Lobotomerad x)

Idag har jag ridigt Crusse och Sweeper.

Crusse var ganska fin, lite springig bara, men han är väldigt pigg forfarande. Mitt i ridturen, såg jag hur blodet typ strömmade från hans öga. Jag kastade mig av, och som tur var hade jag lite papper med. Jag torkade bort det blod som gick, och såg ett pytte sår precis bredvid ögat, det var säkert inte mer än 3 mm, och ändå kom så mycket blod... men det 'torkade' väldigt snabbt, så jag red vidare som vanligt :P Det var antagligen ngn broms som bet honom.

Sen red jag Sweeper, och hon var Superfin :D hon verkligen lyssnade, utan att springa.

Ikväll ska jag rida lektion för Ann 17:30 med Ogge. Ska hoppa ngn bana inför Tierp i helgen :D

Pussss på alla <3


Kommentarer
Regina

Ska du redan tävla? Vilken klass? Vad spännande!

2010-08-04 @ 19:27:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0