Crusse o Sweeper ;)

Hej :)

Idag red jag båda två :P

Crusse var ganska pigg, men endå lydig ;) Red barnvallen mot Edsbro, red mycket kortgalopp för att träna upp hans 'flås'. Efter ett tag ringde telefonen, det var pappa. Han sa att det kom en snöskoter mot mig. Jag bröt av och tittade bakåt, inget kom. Jag fortsatte och tittade bak. Då stod TVÅ där, avstängda. Jag vände och red förbi dem, tacksam för att dom stängt av skotrarna och Crusse vart inte rädd ;O xD Sen skulle jag träna Sweeper halv fem, vilket vi fick till halv sex... Så jag var ute 16:10 och typ skena hem ?! xD fast vi kom bara 15 min sent (a)

Jaa, Sweeper var väldigt pigg... Jag tränade med Lisa, Sara (Med Ormen Långe, sök på youtube... xD) och Sara Forsberg. Jag hoppade inte så högt cirka 80-90 bara... Jag var lite osäker med skänklarna, men annars gick det hyffsat :)

Tittade på Melodifestivalen, tyckte det var bra att Erik gick vidare direkt, Men Andreas var säääämst, med sin gröna läderjacka.... o_Ô

PusssN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0