Hoppade Crusse igår / Red sweeper idag :)

Hej alla läsare: D Har inte bloggat På ett tag, har haft lite rörigt, Varit sjuk mm ... Igår hade jag matte prov: D Fick VG (Vi Kan inte Få Högre Än VG i matten nu i sjuan) Jag hade 37 av 40 xD Sen hade vi geografiprov idag, och imorgon har vi franskaprov.

Somsagt hoppade jag Crusse igår:) Han var underbart: D: D: D: D Första gången jag hoppade han .. Hoppar jätte bra, mjuk i sprången:) Tränade för Micke Jönsson. Tycker Micke är jätte bra, dels Att dem som tränar får JATTE Mycket självförtroende.
Hoppade inte så högt, cirka en meter bara .. Men han är juh Inte riktigt igång så:)

Red Sweepan idag, red Henne på gummisnodd, och hon funkade riktigt bra på det: D får inte alls panik som med gramanen;) red henne på banan, Markarbete ... Hon var lite tjaffsig män gav sen upp, låt henne galoppera på en volt i högervarv, Vilket Hon har svårast för. ( "Tröttade" ut henne) Red henne såklart i vänster galopp oxå, män Där e hon Mycket Finare, D i traven var hon väldigt springig i högervarv, men gick sedan lugnt och fint, P

PussssN





P.s Om ni vill hitta fina bilder, titta på Slawik :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0