Red Crusse och Sweepan idag

Tjoo alla glada läsare :D

Skoldagen var väl sådär, helt okej :P Jag, Marre och Wille gjorde en frågesport med 6 frågor, som max fick dom andra i klassen 4 rätt xD (y)
När jag kom hem släppte jag ut hundarna, som vanligt... Fast idag fick jag jaga min hund i en kvart -.-'  Iaf idag red jag båda två :) Sweeper fick gå vargvägen och Crusse fick skritta runt Jägarhyddan ;)

Sweeper var SUPER :D Red henne inte med så mycket ''krav'' på väg hemifrån, red henne lite i skogen och hoppade små hinder :P Hoppade ngn som var cirka 110-120cm ;O Hon är skit glag över att få hoppa igen ;) Somsagt var hon fin på vågen hemifrån och sisådär... Fast som vanligt gick hon lugnt och avslappnat på slutet.

Crusse fick skritta runt Jägarhyddan, tyckte han kunde få ta det lite lugnt dan innan träningen men ville samtidigt inte att han skulle bli stel. Glömde desstutom graman så vi pulsade lite i snön. Det är lite kulit att kunna luta sig yttepytte åt höger respektive vänster så svänger han :D



Kommentarer
Owner

Skit GLAD *

DESSUTOM *

Sorry stavfelen xD <33

2010-02-02 @ 22:12:17
URL: http://fridabloman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0