xD Förlåt för dålig uppdatering (;

Jag har inte uppdaterat på länge pga att jag inte hunnit (a)

Men nu ska det bli ändring (y) :D :D :D :D

Jag har tränat lite sen sist, den gång som det gått bäst var i torsdags (25/2) Jag hoppade en oxer på 125 cm :D :D Med Crusse, och han var jätte duktig (: Det var en en linje...

Först hoppade jag G i trav och galopp.
Sen hoppade jag C - E - F, sen la man till A - C - E - F, och ist för A så tog man B och D :)
Sen hoppade jag en bana på cirka 80cm, sen oxer (F) som var 125 cm :D
Banan gick B - C - E - F - H - A - C osv xD (Jag kommer inte ihåg mer, men man hoppade alla hinder och linjen i mitten två ggr xD)
Sen hoppade jag Sweeper för Ann Liwing tisdagen två dagar innan :) Hon gick bra, hoppade några hinder på kanske 110 cm :)

Didi och Lia sov över här från lördag till Söndag. Jag och Didi red en liten längre tur idag, jag tyckte det var skit kul :D Tror faktist att Didi oxå tyckte det :D Hahaha, vi skuttade runt i djupsnö och hoppade hinder där det var lite mindre snö :) Sen red vi i lördags kväll: Didi: "Går det bra ?" Jag: "Neeej !!! Bryt av lite längre fram !" jag tyckte hon sa: "Ska vi bryta av ?" xDDDDD Det är typiskt mig (a)

Idag kommer Anne och Rebecka. Det är de som köpt Misty och Kilda. Rebecka ska få massor med Schabrak, Ett ländtäcke, Ett par tyglar (Läder på yttersidan och gummi i, kommer faktist från england :D) Och en svart martingal :D

Så det ska bli kulit :D

Just nu lyssnar jag på Manboy av Erik Saade :D :D :D

PusssssssN till alla <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0