Red Crusse och Sweepan idag

Hej :)

Idag red jag ut på lilla Sweeper och Crusse. Båda fick pulsa i djupsnön, red båda längs barnvallen mot Edsbro :)

Sweeper var lika galen som alltid :P Nejdå, hon var lite springig men efter cirka 5-10 min sökte hon stöd på tygeln och arbetade. Jag cantrade några bitar i taget och på vägen hem lät jag henne gå i en lite lägre form :)

Crusse var lugn och fin. Cantrade lite på honom oxå, han måste komma igång i kondition nu juh :P När jag skulle vända såg jag ett rådjur som jag följde efter. När jag visslade på den kom det ett till rådjur precis framför oss och Crusse höll på att dö xD När jag vände travade jag lite lugnt och efter cirka 5 meter låg jag på backen :O Han snubblade, gick ner på knä men fortsatte att gå och jag skulle kliva av lite fint, men ramlade med huvudet först xD Fast, nu vet jag att han inte springer iväg när man ramlar av :P



Kommentarer
Alida-RyttarenFrånGotland

Har du nya pollar vilken kategori?<3 pöösssaar

2010-01-29 @ 06:37:21
URL: http://ryttarepagotland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0