Red Crusse och Sweepan igår (;

Sorry att jag inte skrev igår... Hann inte (a)

På onsdag ska jag träna Crusse för Arnold. Första gången jag hoppar honom (y) Blir såklart inte så mycket, eftersom han inte är fullt igång.

Somsagt red jag båda igår. Vanliga rundan. Vargvägen, mamma tvingade mig att döpa alla vägar, den går faktist runt en gammal varggrop... Man fångade vargar där förr i tiden. Vi har massor med vägar som typ, Vildsvinsvägen, Runt Nisse, Runt sjön, Runt Tove mfl... xD Jag tror mamma sa det för att hon ska veta vart hon ska hämta mig och jag ramlar av :P

Sweeper var tjaffsig och släppte på slutet, som vanligt... Crusse höll på att dö, jag hade juh pannlampa på mig, och Sweepers spår tänkte äta oss levande ;O xD Han e juh för gullig :D


Här är en film, som ni MÅSTE se xD xD
http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM

Kan ni lova att säga till mig om jag rider så ?



Kommentarer
Alida-RyttarenFrånGotland

jag får tårar i ögonen, när jag ser den. Hästen är ju helt fantastik och ryttaren bara suger.:(

2010-02-04 @ 16:57:41
URL: http://ryttarepagotland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0