Hemma igen ;D

Hej :D

Nu är jag hemma igen, hann inte med ngt inlägg, för var borta hela dan xD

Men igår så skulle vi ha Edsbro dagen. Det var fett mkt folk O': (Det var bara vi som red och deras föräldrar -.-') Så det kändes onödigt att jag klätt upp mig fint och red runt dressyr på Crusse, men han var så j*vla fin :'D hoppade lite på honom, vilket jag inte gjort på 3 månader, och han tyckte det var så himla kul ;D lillen tog sats från ena sidan, till andra när han såg ett hinder på typ 60 cm x'''D 
Fick även prova Isabellas Sessan, och det var inte alls som jag tänkt mig :) Hon var så himla försiktig och snäll, inte alls så pigg som hon ser ut ;O sen är hon väldigt känslig i munnen, lite som Ogge :')

När vi kom hem så red jag ut på Ogge en kortis, han var fin. Gjorde lite sidförflyttningar, eftersom han tittade på allt nytt, och han vart genast mjuk och fin :D

Sen på kvällen så var jag barnvakt åt mina kusiner Cate-Lynn, Christopher och Kevin :D Dom två små tvillingarna (Cate-lynn o Christopher) fick gå och lägga sig innan Thomas (Min farbror) och Bridget (Min faster) åkte iväg. Så jag tog bara hand om Kevin x'') Vi tittade på ''Pippi Långstrump åker skidor'' :D Min gamla film faktist xP Kevin gick och la sig vid 21:00, och då satt jag uppe till cirka 23:30 :P


Pussss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0