Sorry "/

hej :)

Nu kommer det efterlängtade inlägget ;)
Igår på träningen så var sweeper så himla fin :''D Hon kunde komma hur nära som helst, på typ 1.10 hinder :D Och hon fick med sig frambenen :') Så fin har hon aldrig varit ! Är så himla nöjd med henne.
Det roligaste var att det var bara jag på träningen, och det skulle komma typ 5 till ?? Men det var som Micke sa, bara bra. För nu kunde vi verkligen fokusera på henne !
Arbetade först på en volt, i alla gångarter. Skulle tänka på att göra mkt halvhalter, regelbundet, så det vart som ett "mönster". Vilket funkade jätte bra. Hon fokuserade på alla hinder, och var inte ens svettig på slutet, som hon brukar vara, när hon koncentrerar sig på annat ! (=

Gick upp ganska tidigt idag, och släppte ut hästarna. Mockade stallet och fixade på direkten. Sen lite senare på dan så sa jag till mamma: "Jag går ut och rider, mockar du ?" (med lite dryyyg röst) och jag tror aldrig jag sett ngn ge mig en sån mördande blick (a) Men red Ogge, ut i skogen. Han var väldigt pigg, men gjorde lite som jag gjort på sweeper på träningen, och då vart han genast lugnare.
Sen red jag och mamma ut, på Crusse och Gâta. Vi red runt lite i skogen, och det gick bra (:

Sen åkte vi ner för att handla godig och chips med dipps ;P Jag kallade det så när jag var liten, så nu säger vi "Chips med Dipps" x) Träffade Anden där nere, och det var kul.


Filmer från Ann

Crusse ;)




Ogge :)





Filmerna är lite stora, men gör jag dom mindre blir dom Yttepytte ;O

Vill ni se filmerna i HD så kan ni bara trycka på filmen, så kommer ni till YT 


Pussss <3


Kommentarer
Regina

Oj, vad han hoppar! Jätteroligt att se hur duktig du är, fast det går fort. Ni kommer att gå långt tillsammans :-)

2010-07-31 @ 16:23:50
pillan

ska du till ann den 15de ? :D <3333

2010-08-02 @ 23:44:45
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/
Anonym

Ser jätte bra ut frida, va kul att det verkar gå bra hitills :D kram! <3

2010-08-05 @ 13:07:35
URL: http://cericson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0