Glömde x)

Jag glömde skriva igår att mamma fick ngt jäkla ryck och bara kastade sig upp ur soffan.
Jag: "Vad har hänt?"
Hon: "DET ÄR JUH DET JAG INTE VET !"
*Mamma kastar sig ut till stallet*
Jag: "Vad är det ?"
Pappa: "Jag vet in... Sweeper ligger ner!"
*Jag springer ut*
*Sweeper ligger ner och sträcker på sig*
Jag: "Det är ingen fara..."
Mamma: "Ser du inte att hon har ont ?!!"
Jag: "Hon ligger juh bara och vilar ?!"
Mamma: "Hon har ont!"
*Mamma går runt och tittar på Sweeper*
*Sweeper tittar glatt på alla*
Jag: "Det är ingen fara mamma!" *Suck*
Mamma: "Få henne att resa sig !"
*Sweeper reser sig, tittar sig lite yrvaket omkring*
Pappa: "Du sa i bilen att du tror hon börjar fatta att detta är henne 'hem'... Och nu får du panik för att hon ligger ner och vilar sig "
*Jag och pappa skrattar och mamma tittar misstänksamt på oss*


Det mamma såg var bara att hon låg ner i hagen, och hon har aldrig legat ner i hagen förut xD

PuuuuuuuuuuuuusssssssssN


Misty, saknar dig gumman, men du har en duktig liten ryttare nu så :D


Kilda, saknar dig oxå gumman, men du har juh samma duktiga ryttare som Misty, så ni har det jätte bra :D <3



Kommentarer
annie

sv ja visst är han!! han är helig birma :)

2010-03-01 @ 18:05:04
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
ebba

haha galen mamma ^^ ;D

2010-03-01 @ 18:22:36
URL: http://brejjk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0