Ledsen :/

Utmanad av Lisa Ehlton, och Pernilla krånghed xP
Så här går det till:
- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:
- Jag hatar players....
- Jag älskar mat, lever för mat, mat i mitt hjärta! (Taget från Pillan xD)
- Jag spelar piano x)
- Jag var jätte rädd för Bergakungen - Greig. När jag var liten xD
- Jag har gått på simning, och min första hopptränare var min simlärare :)
- Jag vrickade fötterna 24/7 när jag var liten :C

Jag utmanar
Didi Cederström
Sarah Gustafsson
Joy Fylking
Linda Enarsson
Alla andra har typ gjort detta xD


Lite uppdatering:

Det har inte hänt så mycket, har tränat och tävlat 8) Träningarna har gått hyffsat ;)
Söndags: Jag tävlade Crusse i Enköping :) I lb:n så fick jag ett stopp på b-hindret i kombinationen... men det var mitt fel, för jag la ner handen... I la, vart jag utesluten... Lilla cutie-pie var tramsig :C för han tittade på groparna i marken, så han stannade på ettan xD Sen stannade han i kombinationen :/ Men jag är nöjd iaf :D :D xD

I tisdags tränade jag för Ann Liwing :) Gick sådär, men jag är nöjd, för hon hoppar bra ;) <3
I onsdags tränade jag lilla Cutie-pie för Arnold, gick sisådär..... Jag ramlade av en gång, jag hade två högerskydd ifram... Men hoppade iaf igenom två kombinationer :D
Idag kom Claire, och vi red ut på båda (såklart xD) sweeper gick ganska dåligt, hon går i form, men springer bara iväg, och kan inte ställa sig :C
Det var allt som hänt, justja jag spelade en engelsk teater idah, och Mawie börja skratta åt mig.... Jag hade JÄTTE stora glasögon, så jag såg ut som en uggla xD

Bye bye
Sweethearts (L)

Bättre bilder på parfymerna:




Kommentarer
Linda

Jag har med den blåa parfymen :)

2010-03-21 @ 14:00:47
URL: http://splach.blogg.se/
Pillan - tävlingsryttare

maaaaaaaaaaat :D <3333

2010-03-21 @ 22:15:52
URL: http://kranghed.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0