Pappa hemma, ridit hästar, mamma sjuk !

Hej :)

Har ridit båda hästarna igår och idag :) Igår red jag båda barbacka på ridbanan, och idag red jag ut på båda.
Sweeper var ganska fin igår, men hon är lite stel fortfarande. Samma sak om dagens ridtur...
Crusse har jag busat lite med idag, och igår oxå ;)
Sen i tordagsnatt har mamma varit sjuk, pappa åkte i onsdags, och jag fick fixa djuren själv, fast det är väldigt mysigt ;) Idag kom pappa hem, och mamma e ganska frisk :)
Av pappa jag parfymen jag bad honom att köpa, + en till :D
Bilder kommer här:

Very Irrésistible
           Givenchy





Me <3

Blue Glow
  J.LO






Me <3

Tack underbara pappa för parfymerna <3

Korten är tagen med min mobil, därav den dåliga kvalitén ;)

PuuuuusssN



Kommentarer
pillan

Du är utmanad i min blogg ! ;) <33

2010-03-16 @ 17:51:22
URL: http://kranghed.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0