Uppdatering :)

Okej, en kortis av vad som hänt:

Fredag: Vi var på teater med klassen... Grodkungen hette den xD Helt okej, men dom sjöng inte så bra :S Filmen slutade 10:30, alltså 1,5 timma i Rimbo !! ;O Aja, red iallafall lilla Sweepi när jag kom hem, var ganska seg, kom hem 12, gick ut 14 xD but, that's me ;) Sweeper var suuuuper fin :D hon är stel, men var mycket lugnare :D Hände inte så mycket mer...

Lördag: Jag gick upp 06:00, la mig 02:00 ;) Var hästskötare till Ann, hon tävlade i Södertälje :) Han hade Nirvana W och Jaqueline. Det var JÄTTE kul :D :D Först när vi kom fram så gick vi in, jag startanmälde, men det var något fel... Men Ann kom precis och fixade allt xD Efter att ha tittat lite gick jag ut och fixade Nirvana. Jag skulle rida henne lite :) Hon är SÅÅÅÅÅÅ fin :D jag vill ha henne ;D Men iaf, travade runt lite, ställde sen in henne. Och, jag kunde sadla henne själv + att hoppa upp själv ! Slå det ni ;) Nirvana gick 120 och 130cm :) I 120 vart ann tyvärr inte placerad, men var iaf dubbelnolla :) Sen när vi ställt in Nirvana tittade vi lite igen, sen red jag Jaqueline :) Hon är också jätte fin :) I 130 kom ho 4:a med Jaqueline och 6:a med Nirvana :D och jag vart kallade 'Turbarn' xD På kvällen så tittade vi på Flickan som lekte med elden och Luftslottet som Sprängdes :) Dom var goooodie :D

Söndag: På morgonen så snöade det, men jag gick ut och fotade hästarna lite :) På eftermiddagen kom Claire, så vi red ut på ponnisarna :) Cutie-pie var fin, men Sweeper galen :/ Claire red Crusse och jag Sweepi :) Hon stack, reste sig rätt upp och var jätte stel...

Måndag: Har inte hänt så mycket, har ridigt Sweepi, och hon var super :D Joo, jag har en sticka UNDER nageln, som jag inte får bort, jag har fårr bort en del av 3 :(( *Elaka sticka*

Puuuuuuuuuusss på alla :D <33

Bilderna från i söndags:




Nu dog mitt batteri, men mer bilder kommer :D



Kommentarer
Susanne

Vilken suuuuuuuper sööööt isis !!! Måste vara din favorit !!!

2010-03-23 @ 09:21:17
Alida

Gör det något om jag länkar till fina din blogg ?

2010-04-06 @ 21:39:29
URL: http://wizardoalida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0