Uppdatering :)

Hej alla :) Ledsen för dålig uppdatering.... Men här kommer allt ;)

Torsdag: Didi kom hit :) Hon vart förföljd av ett peddo på bussen ;O xD
Didi: Titta längst bak nu !
Jag: Jaja...
*Peddot ligger typ slickad mot rutan*
Jag: *asgarv*

Sen, precis innan Didi kom åkte en tant av vägen precis efter vår lilla infart ;O Jag bah: Jaha, så kan man juh oxå göra, sen efter ttp 5 min fattade jag att hon åkte av vägen xD (Jag e bara lite trögfattad xD)

Vi red iaf ut, det var skiiiit kul :D :D kommer inte ihåg vart vi red, men i snön iaf ;)

Fredag: Vi red ut idag oxå, red bort förbi Björndalen. Vi gick rätt ut i skogen xD det var kulit :D
På kvällen så åkte vi in till Stan, och åt på Samuraj :) Det var längesen, och det var gott :D

Lördag: Vi gjorde inte så mkt xD

Söndag: Vi var på stan och shoppade lite :) Köpte 4 t-shirts, och en munkis :)



En bild på en t-shirt och en kjol jag provade :) *Skit i mig xD*
               Köpte dock inget av det :(

Måndag: Skola -.-' När jag kom hem red jag ut på Cutie-pie (Crusse) och lilla Sweepi ;) Båda var fina :)

Tisdag: Skola, hade engelskaord, alla rätt :) hade oxå idrott, basket :D Tränade Cutie-pie för Micke, hoppade en bana på 1 m - 110cm, vilket var perfekt till tävlingen i helgen :D Ska hoppa 100 cm (LB) och 110 (LA)

Onsdag: Skola, ingen läxa hade elevens val, idrott xD basket, för att vi ska träna till turneringen... Red bara Sweeper, och hon var super :) På kvällen åkte vi hem till Lotta & Ruben, för Ruben fyllde 13 år :)

Torsdag: Skola, hade engelskaord och franskaord :) Tror jag hade alla rätt på båda :) Gympa idag oxå, basket igen xD Idag har jag bara ridigt Crusse, lite konditionsträning :) Cantrade lite på innervägen mot sjön :) Har gick JÄTTE bra :D :D min lilla Cutie-Pie 8) <3

Film kommer när jag har fixat den ;)


Kommentarer
didi :)

haha, det var verkligen en sjukt galen vecka det där ;) <33 puss

2010-03-14 @ 00:45:08
URL: http://didicederstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0