dagens ridpass

Känner att uppdateringen är lite seg ;p
kan skriva om dagens ridpass iaf :)

Chess - gick bort till uteridbanan på TRF, han vå så jävla fin när jag trava fram han :D och lika mjuk i båda sidor (brukar vara stelare i vänster) och var jätte fin i munen nu :') sen skulle jag börja galoppera och hej&hå vad tjurig han blev, stanna på stället och bara kicka bakut.. dryg häst -.- men nu skippar vi den dåliga delen av passet, för det vill vi inte tänka på ^^
När han väl gick framåt och lyssnade för skänkeln var han SUPER fin! :D
Bridie - eftersom att Chess tjura i typ en halvtimme så drog hans ridpass ut väldigt mycket och jag hann inte rida bridie ordentligt.. blev en väldigt kort uteritt på typ 20 min, jaja, bättre än inget :) hon fick röra på sig iaf ;)

sen blev det bråttom hem för jag och mammi skulle iväg och hämta spån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0