Gästbloggar'n

Tjatja, pillan här :D
jag har fått äran att gästblogga här nu när Frida åkte till grekland, usch vad avundsjuk jag är!
Kan börja med en presentation om mig själv för er som inte vet vem jag är :)
Jag heter Pernilla Krånghed, född 1994, bor i Tyresö och tävlar hoppning med både ponny och storhäst.

Ponnyn heter Little Bridie, en D-ponny, irländsk import, f. 01. Vi har startat upp till 110, men har faktiskt inte tävlat så jätte mycket eftersom att hon varit skadad endel.. men nu är hon helt återställd och vi har startat en del 1 m det här året, och det har för det mesta gått bra :)

Sen så har jag precis lämnat tillbaka en storhäst som heter Lucia W (e. quite easy), med henne tävla jag upp till 115 och massa placeringar, hade henne bara under vintern och nu ska hon beteckas med Cardento.

Sen har jag precis satt igång våran andra stor häst Chess, som jag ska börja tävla det här året, min syster satte igång honom förra året efter fem års vila, dom hann starta nån 110, men nu har hon slutat rida och jag ska ta över honom :)

Vet inte vad jag kan skriva mer, fråga om ni undrar ngt ?


Kommentarer
Anonym

varför vilade chess i fem år?

2010-05-07 @ 21:45:51
Mamman

Frida ringde igår, det var typ 25 grader och hon var på väg till poolen....... Stackars barn !!!

Hon har satt upp en lapp i stallet, hur JAG ska rida hennes hästar medan hon är borta..... funderar på att bara mata dom med massor av havre och inte rida dom alls, så dom blir helgalna tills hon kommer hem !!! Bra idé, eller ???

2010-05-08 @ 10:17:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0