Shaaaaaaaaaaa ;P

Dålig update på sistone... Men, nu kommer det efterlängtade inlägget !!! ;)

I tisdags så skrittade jag ut på sweeper, och hon var inte kanonfin, men hon kan ändå vara finare :)

I onsdags så red jag och Claire ut, vilket var jättemysigt :D :D :D Vi red runt sjön som ligger mot edsbro-hållet, och det var en skiiit fin väg :D Claire red lille Swääääbiie, och jag Gâta (:

I torsdags så red jag ut själv på sweeper, och hon var så hääääääääääääär fin :D hon satt inte alls fast i sin högersida och hon flyttade i både skritt, trav och galopp, åt båda hållen :D :D

Idag så fick vi besök av några från Island, dom ska bo här tills på torsdag nästa vecka :) Mamman heter Susanna och hennes ena dotter (den som följde med) heter Tara :) Jag och Tara red ut på Gâta och Sweepie. Vi skrittade runt vargvägen :D

Imorgon så kommer Claire hit igen ;) Mamma och pappa ska på hundutställning och Islänningarna till sthlm :)
Planen för mig och Claire är att mocka, rida och bada Crusse :D Om hon vill ;P



Kram från eran Frida <3




Bara för jag har skils på att redigera bilder ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0