Yttligare ett inlägg ;)

Chacha igen sötnosar :D

Nu har jag ridit ´´Svarta faran´´ i stallet ;) Skriver lite längre ner om hur det gick :)

I söndags så var jag med Didi från kl 10 till kl 14 ungefär :D vi hade det mysigt (a) Senare på dan slappade jag lite, och på kvällen red jag och mamma ut på CutiePie och Swääääbiie :P Dom var duttia 8D lite pigga... x) Juste, innan vi red så badade vi Gâta, hon var SKIIIIT smutsig xD

Idag så red jag bara Gâta, barbacka som sagt. Hon var jätte fin :D töltade ganska mycket. Idag var jag jätte duktig, jag var ute och sprang, med Gibbz :P runt jägerhyddan, och dom hade nån jäkla hundkurs, och min lilla hund trodde alla var där för att hälsa på honom. *suck* han e lite egotrippad ibland... xD
Vi har oxå bytt bett på Sweeper ! Hon gapar juh så mycket, och när hackamoret gick sönder på tävlingen vill jag inte rida med det igen..... Jag har bytt till ett Fullcheek 3-delat Apple Mouth®Bit x)

Hur bettet ser ut:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0