:D

Litet tag sen jag uppdaterade ;D

Har inte hänt så mycket... Pappa kom hem igår :D :D Fick presenter ! Ett nytt objektiv, två linskydd. Ett som jag kan fota med, även fast det börjat skymma och så kan man fota mot ljus. Sen ett vanligt som bara skyddar ^^ Fick även en ny parfym, DKNY. 4 st halsband och en handuk ! Tack bästa pappsi <3

Tränade för Micke igårkväll. Han fyllde åår... 18 om jag inte minns fel ? ;) Sweeper var jätte pigg, kickade hela tiden i början -.-' Men hon skärpte sig sen, hon hoppade G R Y M T. Förutom när hon rev frambommen på en oxer, och typ la sig på bakbommen. (Som hon INTE rev xD)
Prövade även Elins häst Halle. En fantastisk fjordingkorsning (A) Han var grymt lydig och hoppade bra :D Kändes inte som den mest seriösa träningen, men lite lärde man sig allt ;D Alla bjöds även på kladdkaka efter, som var Mickes tårta :D

Kändes som en seriös beskrivning xD

Idag hade jag Utvecklingssamtal i skolan. Gick faktist riktigt bra !
När jag kom hem red jag ut på Ogge. Han var väldigt pigg, sen var det Becksvart ute... Men han är gullig iaf, försöker göra det bästa för stunden ;'D Vart inte mycket mer än lite trav på banvallen...

Nu ska jag ut och natta hästarna, Heidoooo <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0