Igååååååår :)

Lite update från igår:

Red somsagt ut på Sweeper. Var väldigt pigg, men det är ju bara roligt x') Sen vägrade hon gå över en pytteliten bäck -.-' Men så kan det gå ibland..

Tränade på kvällen för Micke. Gick S U P E R ! ;D Hoppade en oxer med studs innan som var 135 :''D Hoppade den endast två gånger :) Resten av banan som vi hoppade var ca 1m-1.20m :P Han är så J*vla rolig att hoppa ! Tex i studsen så är han så extremt snabb i benen, och han fokuserar bara på sista oxern ! Sen har han sån extrem koll på sin kropp + benen ! :D Juste, i början gck min ena stövel sönder >.< Så mamma gick och hämtade Wetrap och lindade ihop den med xD Är grymt nöjd med min bäbi :''D

Idag har jag inte ridit alls då jag mår grymt dåligt och det regnar xD


Heidooooo :') <3


Erkänn jag är proo ;) (Ni ser inte att det står Picjoke;>)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0