Tävling (;

Hej igen :D

Jaa, som jag skrev så tävlade jag igår :D Åkte ner till Björkvik och startade en msv b. Ogge kände sig nog ganska 'hemma' ;) Han kommer ju nästan därifrån :'D när vi satt i bilen kom vi på just det, att Charlotte och Regína (han gamla ägare) bor i närheten ! Så vi skickade sms och berättade att vi skulle tävla i Björkvik, och frågade om dom ville komma och titta. Och det gjorde dom ! Grymt kul tycker jag :D Men iaf, Ogge var superpigg på framhoppningen, men hoppade jätte bra. Hade en bra känsla, eller vad man ska kalla det xD. Fanns 4 ganska maxade hinder (5 språng), 4:an, 5a+5b, 6:an och 7:an (Tror jag iaf xD) Han var superfin hela rundan, men på 7:an så klantade jag mig och glömde benen. Var ett ganska stort räcke, som låg på medellinjen, från långsida till långsida som vart i 90graders sväng. Lite sur på mig, men han var grymt fin ! Så är ändå jätte nöjd ! ;)

Idag har jag inte gjort mycket nytta, sov till 10, red Sweeper vid typ 4-tiden och typ inge mer (a) men nu ska jag plugga till Historiaprovet som vi har på tisdag.


SötOgge :')


Pusssshei <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0