Typ hej...

Hej :)

Har inte bloggat på typ 5 dagar, men har inte funnits så mycket att skriva om. Hästarna har stått typ hela veckan, började rida i fredags ^^ Iaf, i tisdags så red jag uppe i Edsbro. Tränade då för micke. Ogge var verkligen S U P E R fin :D Hoppade inte så högt, en bana på typ 80-90 (?) men på slutet hoppade jag en trippelbarr på ca 1.15, som jag bara hoppade 2 ggr. Kändes riktigt bra till tävlingen på lördagen !

Sen fick hästarna somsagt stå ganska länge, då dom varken hade brodd eller snösulor... (Det snöade jätte mkt, började på tisdagen -.-')

Men i fredags så fick hästarna nya skor + brodd och snösulor ! Så red både Ogge och Sweeper i skogen :D Ogge fick mest ta det lugnt till tävlingen !

Men nu ska jag äta, så mer om tävlingen kommer efter det ! :D


Heidooo <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0