:D :D

Lite dålig update, men somsagt så var jag på Fullblodsåringsauktion :D Vilket var skitkul :P Tog ca 450 bilder, och här är typ 7 st av dom xD


Fiin :)


Sööt 8)


:)


Vild x)


Hopp 
   /
  / 
V


Landa ;))


Söööt :)))

Det var lite bilder, och som ni ser så var vissa lite halvgalna ;))

Kommentera gärna bilderna, så jag kan bli bättre :D

Sen när visningen var slut åkte vi till Täby, där jag köpte två par jeans, ett par med läder vid knäna, och ett par vanliga. Två Magskärp/Magsmycken och två par skor, med yttepytteklack :D Väldigt snygga om jag får säga't själv ;)

Sen när vi handlat åkte vi till mina kusiner :D Där bjöds det på tårta, kakor och en liten present :D

Bilder:
(Hade fel inställning, så två bilder är lite suddiga)

Tvilling :D


Tvilling :D


Kevin ;P

Pusssshei <3



Kommentarer
pillan

tredje hästen var ju as fin ! :d <333

2010-10-11 @ 11:03:59
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0