Födelsedag + 1år med Sweeper :'D

Hej :D

Är det här inlägget okej ? :D

Igår var min födelsedag :D :D :D :D :D
Bara så ni veeeet ;))

Haha, nejdå :) Men igår fyllde jag år och jag har haft Sweeper i 1år !!

I present fick jag av grannarna+ deras barnbarn: 
Läppglans, Örhängen, Halsband, Kläder, blommor och en liten slant till godis ;)

Mamma och Pappa:
En lila hårtork, ett par Roecklhandskar till vintern, med fleece i, SUPERskönt :D Dom ser precis ut som vanliga Roecklhandskar O: Men är sjuktvarma x) Sen fick jag i lördags (Som står i inlägget innan) två par jeans, 2 st magskärp/magsmycken och två par skor :D

Farmor och Lasse:
En bok om astronomi och pengar :)

Farfar och Inga-Lill:
Pengar och blommor, som luktar jättegott ! :D

Lotta och Ruben:
5 st privatlektioner av Lotta, 3par trosor, blommor och pengar :D 

:D

Som rubriken säger, så har jag haft Sweeper i ett år :D Förra året, 10/10 2009 alltså, så åkte pappa ner till Nyköping (Klockan 5 xD) och kom hem hit kl 11. Mamma tvingade upp mig för att hämta halm, vilket jag var asförbannad över (a) Sen när jag öppnade stod min lilla Sweepur där :'D
Finfin present kan man säga ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0