Hej :D

hej :D


Nu har jag precis kommit hem från marknaden, dyngsur och med raklödder i håret -.-'


Iaf, i tisdags så red jag Ogge barbacka en kortis på ridbanan, med vanligt tredelat sötmalmsbett :D Han gick super ! Lite spänd i början, men vart bättre på slutet. Sens åkte vi upp till Mon och tränade =) Frida Zahlander provade Crusse, och jag Sweeper.
Sweeper var fin, lite väl pigg, men hon var ändå lydig. Vi började med ett räcke som vi hoppade på en volt, och vi böt varv varje gång.

Vacker bild (Y)

Sen fick vi hoppa en linje med tre hinder, och med bestämda galoppsprång. Första gången failade jag, men andra gången fick jag in 3 och 4 :P Sen hoppade vi samma linje, fast med 4 och 5, sen så red vi en annan linje med 4 och 3 :) Första gången gick första linjen bra, och andra linjen fick jag 4-3, men hon kraschade i hinder nr två x'D Menmen x) Sen hoppade vi en bana på slutet, runt 1-1.10m :P Hon gick superbra :D
Crusse var skit fin ! Frida red honom jätte bra ! :D Hon hoppade oxå samma bana, utan några problem !

Sen i onsdags så fick alla hästarna stå, då det blåste så mycket :/ Men så är det...

Idag får hästarna stå oxå, om det inte slutar regna snart :P

Pusssshei <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0