Dålig uppdate, sorry "/

hej

I tisdags så tränade jag på Crusse, gick SUPER bra :) Hoppade en bana på 1-1.10m och det sista hindret, ett räcke, låg på 1.20m, vilket han hoppade utan problem ! Min älsklingsponny <3
Först började vi med att trava bommar, vilket gick sisådär, ibörjan så sprang han bara, men på 'slutet' så skärpte han sig. Sen hoppade vi en linje med två räcken, som det var 13 m imellan, och vi skulle på in 4 galoppsprång O': Men det funkade bra, han är juh så lydig :D Sen var det inte så mycket mer att berätta om själva 'framhoppningen'.  När jag hoppade bana, så hoppade jag den två gånger, väldigt lågt. Kanske runt 70-80cm. Första gången gick superbra, och andra också, förutom att jag på sista hindret släppte tyglarna, och red utan ben (a) Men så skärpte jag mig, och då hoppade han såklart x)
Sen när Micke höjde så red jag bestämt, och han var klockren, inte en tanke på stopp :D

Mer kommer ikväll :D

pussshei <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0