Första vinsten :D :D :D :D :D

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄI :D :D :D

E sjukt nöjd med dagen !! Sweeper var gryymt fin ^^ Älsklingspowni 8'D Jag vann LCn, dubbelnolla. Red inte så fort, men hon är storgalopperad och jag svängde lite x) Var ca 40 starter. Hade nytt bett, vilket funkade super :D En jaktstång :P I laget så red jag nolla ^^ vi kom femma, med 4a fel..

FÖRSTA VINSTEN PÅ HENNE :DD

Somsagt så har jag bytt bett. Provade det igår, då hon varit super tjaffsig på sista tiden ;O, och hon funkade super, så tänkte prova det idag på tävlingen ^^ och det funkade juh ? ;))


Pusssshei <3


tycker hon är grymt söt på bilden (a)


SWEEPER ER KLAD 8D


Kommentarer
felicia

Grattis! kul!

2010-09-25 @ 21:30:44
emelie stenström

hihi söt bild :)

2010-10-11 @ 22:55:05
URL: http://emeliiestenstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0