Gårdagen :)

hej :)

Vart inget inlägg igår, då vi typ åkte iväg till Lidingö så fort jag ridit :)
Sweeper var liiite busig igår xD Så fort jag galopperade och la till skänkeln kickade hon.. Men sen kickade hon i en nerförsbacke, och råkade kicka så högt så att hon typ tappade balansen, för hon stoppade huvudet mellan bena och ruskade på det samtidigt. Sen kickade hon inte mer x'D Men hon var förövrigt super duktig !

Som jag skrev så åkte vi till Lidingö när jag ridit, eller började fixa valparna och stoppa in burar i bilen. Vi åkte till våran veterinär Lena =)
Sen så kom vi hem ganska sent :P

Idag var vi på Tom Tits med klassen. Det var grymt kul :D Vi åkte blandannat Rotorn och typ ett uppskjut :DD
Det var iaf jättekul :''D
Kom hem vid 17:15 ungefär, och nu lagar mamma och pappa mat. Fisksoppa :D

Så inlägg kommer senare under kvällen, med mer info :)

Pussshei <3


Älskar fortfarande bilden :')


Kommentarer
en kompis till frida

den där bilden är GALEN....på ett bra sätt!!!1

2010-09-16 @ 17:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0