Inte glömt (;

Heej :D

Nej jag har faktist inte glömt bort bloggen, jag har bara inte suttit vid datan sen i typ lördags x)

Somsagt så tävlade jag i helgen :D Det gick skiiiiiit bra :D :D :D I förklassen (Som var en LB) så kom jag trea. Sen i lagklassen så var det jag, Sara Norrström, Frida Zahlander och Marwin Jenderholt. Marwin var första ryttaren, han satte en nolla. Sen var det jag :D Jag var jätte nervös, och jag vet inte varför xD Men jag satte oxä en nolla *Wiiie* Sen var det Frida Z, och hon satte oxå en nolla :D :D :D Sen behövde Sara bara hoppa två hinder, sen utgick hon :P DÄR VAR SEGERN VÅR :D :D :D Vi var dom enda som hade tre nollor :D Sååå, DM-guld i Lag-DM gick till EDSBRO RF :D :D :D :D :D :D Så vi är jätte nöjda ^^



Sen på kvällen kom Tove och red dressyr på Crusse, och jag red Sweeper. Juste, Tove ska låna Crusse på skol-DM på måndagen den 27/9 :P Tove red jätte bra, och Crusse var såå himla fin :''D Sen red jag hlet kasst, och sweeper kickade en gång, och då trillade jag av (aa)

I måndags så red jag dressyr på Sweeper, och jag var typ ganska kass i början, men skärpte mig lite på slutet -.-' Menmen, hästen gick oxå bra på slutet.

Igår så hopptränade jag Sweeper uppe på Mon. Hon var bara allmänt tjaffsig, men jag hoppade en liten bana på runt 1 m- 1.20 m :P kanske nått maxat hinder på 1.25.
Red även Milkshake, en c-ponny, skäck. Hon är så himla snäll, gick bra med tanke på att det var första gången jag red henne x) Ska tävla henne lite, då hon står på försäljning :)

Det var nog allt som hänt de senaste dagarna :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0