Nu får jag skärpa mig !!

Hej :)

Nu ska jag börja blogga igen :D :D

Kan börja med att jag tränade igår, och det gick SUPER :D Tränade ogge för micke, och han var hur lugn som helst. I fredags hade vi Veronica här, hon är jätte duktig med hästar från marken, dvs med Horsemanship. Vi bad henne om hjälp, då Ogge blir så väldigt stressad när det är många hästar runt omkring. Hon gav mig lite tips, och använde det igår på träningen. Ett av tipsen var att hoppa av, och det gjorde jag tex :)
Hoppade iaf en bana runt 1.10-1.20 m på slutet, utan att behöva hoppa om :D :D Så jag är supernöjd !

Har ridit Crusse idag. Red markarbete på banan. Tränade mycket på skolorna, dvs öppnor, slutor & skänkelvikningar. Han var hur lydig som helst, och red även Lb:1 på slutet. Anledningen till att jag red den och inte la:1 elr någon annan är för att det är det ända dressyrprogrammet jag kan (Y)

Nu ska jag fortsätta äta och sen gå ut till stallet och rida ut på lilla Swääpur :'D

Btw, har studiedag idag :D

KRAAAAAAAAAAM <33333




Kommentarer
Anonym

saknar resultat från sista tävlingarna !!!!



Finns det inga filmer som du kan lägga ut, eller lite nya kort ???

2010-09-15 @ 14:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0