Tjuuuu

Hej :)

Igår så red jag ut på dom vita. Crusse var pigg, men duktig :P och Ogge var superpigg, men men. Båda har dessutom stått i två dagar (a)
Okej, det låter väldigt seriöst det jag skrivit, men iaf x))

Idag började jag eftermiddagen att missa bussen (Y) och fick då gå hem. Endast 7 km... Men när jag gått en stund så åkte Tove förbi, och dom skjutsade mig :D Tack Tove :''D Sen när jag kom hem så frågade Tove om hon fick rida med mig :) och självklart sa jag ja :PP hon red Crusse, jag Ogge :) först red vi på banan, och båda var väldigt pigga... Men Crusse gick superfint och Ogge var hyffsat lugn ! Sen böt jag till Gâta, så red vi ut :D Red Gâta barbacka(Fast med schabrak (a)) och hon var helt vild, men det gillas (Y)
Sweeper får vila :D


Pusssshei <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0