8 januari 2011

Hej ;)

Kom hem ganska sent igår, och så funkade inte blogg.se igen. Funderar på att byta... Aja.
Igår så åkte vi hem till Veronica, våran westernkompis som hjälpt mig med Ogge :) Vi fikade lite och pratade !

Nu ska jag berätta hur det gick att rida iaf ^^ I onsdags så red jag och mamma ut sent på kvällen, gick super. Sweeper och Gâta är riktiga fullblod, sprang som f*n xD Dom känns iaf pigga och glada ! Arbetade inte Sweeper så mkt utan lät henne arbeta själv, vilket inte var så jätte mycket arbete...

I torsdags så red jag och mamma på kvällen igen, arbetade Sweeper lite mer då, funkade sisådär. Hon är extremt taggad just nu.. Men fick henne att börja söka sig ner och tugga på bettet i traven, som tur va...

Igår så fick Sweeper vila. Fast jag fick dock motion, fast på ett roligt sätt :D Våran grannes barnbarn kom och red på Gâta. Fick springa runt i djupsnön, var helt slut efter xD Men Emelie, som hon heter, verkade tycka det var ganska kul ! Som tur är ;)

Idag red jag ut på Sweeper själv. Hon var mycket lugnare och mycket lättare att arbeta. Galopperade mycket i djupsnön, hon vart lite trött, men hon arbetade som sagt bra. Vilket var skönt...
Ikväll ska jag bort till Emma Salin ! Hoppas det blir lika roligt som på nyår ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0