Uteritt

Hej !

Som jag skrev i inlägget innan så väntade jag tills mamma kom hem innan jag red. Vi red iaf "Vargvägen".
Har precis börjat galoppera Sweeper, och hon är grymt pigg xD Kickade lite i galoppen, men slutade sen. (Som tur va, höll ju på att flyga av xD, är lite "rostig" känns det som ;P)
Försöker att inte anstränga henne för mycket utan låter henne gå lite fritt. Själv tycker hon dock att hon är värsta dressyrponnyn så hon tuggar på bettet och söker sig ner hela tiden. Lite kul att hon börjat söka sig ner själv nu, känns verkligen som vilan har gett någonting :D

Just nu sitter jag bara och latar mig (a) Men ska väl snart gå och lägga mig :P



Snygg bild va ? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0